9 fans online now!

SWEARING FORUM NUMBER TWO U CANT KEEP US DIRTY LITTLE FREAKS DOWN SO RAISE YA GLASS

SWEARING FORUM NUMBER TWO U CANT KEEP US DIRTY LITTLE FREAKS DOWN SO RAISE YA GLASS

SWEARING FORUM NUMBER TWO Sticking out tongue

Replies for this Forum Topic

Anna, lol. Gangsta trash talk does not become you. Smiling

P!nk's Aussie Hoe

fuck da gangsta talk fo sho brew ! Sticking out tongue Smiling

Where the fuck has grammar disappeared to. Is gangsta the new grammar. Fuck, I hope not.

P!nk's Aussie Hoe

There was an art documentary on TV last night called "Cunt or Chaos"... Twas good, and there were paintings with both.
The host was the late Danish provo artist, Jens Jørgen Thorsen Enna, who became famous for directing 'blasphemic' pornographic films (well, it was only some Christians who accused him of blasphemy Eye-wink )... and also for painting with his cock and running around naked on TV on several occasions during the 1980s.

Maybe he wasn't a great painter, but I miss him. Smiling

(No offensive text in this signature field from now on)

Ummmmm, I think punchy was trying to be funny. Fuck.

P!nk's Aussie Hoe

fucking sister is offically a fucking missing person
so i say universe throw something else the fuck at me
i fucking dare you!!!!

''Picture the dream - battle through the bad''

i wasnt saying it in a bad tone..i was just speaking my mind,but i was also a lil drunk from the night before. i didnt mean to bash anyone or be too offensive.no im not trynna be a gangsta,i say that word all the time,its just natural to come out of me.
punchy they talking about the n word in my text below.

actually it kinda does matter what tone you use it in,it can be used in a racial way or in the way i ment it.the way i was saying the word wasnt like a diss on nobody.heck,im brown!

but i will respect you welsey and any other person who dislikes that word.
again,i am sorry to haave been offensive.
when i said that i was just speaking the gods honest truth on how it is and how people of different colors or races take things.i had seen a fight break out the night before over that so i was just releasing my thoughts on how foolish it was to fight in those circumstances.

no fucking sleep, fucking pain in my ear all night
fuckin sore throat
sweating and freezing all the fucken time
FUCK FUCK FUCK FUCK !!!!!

+++I don't feel like coming down, no I don't
I don't feel like hiding out, so I won't
I can't turn the volume down, so I sit here in this
Chaos and piss ++++

its not a fucken nice word no matter how its said!!!

wat fuckin word Sticking out tongue i wanna know

remember the triangle
dr doris the living legend
pinkrawks/dippo can get bent but i love poepy/dipclit

Nope, mags, it's a fucking filthy word, no matter what way or context it's said in. In this day and age that "word" should not pass anyone's lips.

P!nk's Aussie Hoe

in a way wellsy i agree but its not always the fuckin word itself but the tone its said in by the person who says it cunt in mouth u really shudnt throw that word around cuz som ppl r still offended by it n dont know if u are using it n a good tone r bad tone r jus trying to b gangsta it can make u look ignorant to som ppl even tho most of us r comfortable with who we are n dont give a shit wat others think but at same time we need to respect each other here n wat this site is for

someone please please take this fucking pain away please Sad

''Picture the dream - battle through the bad''

Hey cottonball, leave that shit off here. Thats not what we are about on PP. I for one find "that" word so fucking offensive. One of the most disgusting words in the english language Sad

P!nk's Aussie Hoe

spanish is driving me insane..
its starting to rattel my brain..
why must it be required to graduate?
it is something i hate,no one thinks its great..
learning it is s***,i have nothing to gain.
its just gonna make me go back to my old ways,the good old days..
i am slowly turning back into the under a fuckin chiever that i was before.
SCREAMING BLOODY MURDER!!

idk where that thought even came from this morning.to be honest,i didnt even remember that i had got on here earlier until i read that post.

anna ur fuckin crazy im not desperate enuff to show my legs at ppl to get help

listen cunt in mouth ppl r retarded ok plus the deffition of the "n" word s a lazy person who will not work but us crackas used it as a racist word n ppl r still hating after all these fuckin years they need to get ova tha s*** n realize that its not the word itself but the tone u use it in if u say it friendly then there shudnt b a fight but u use it n a racist r discriminating way then yea knock the mother fucker out but ppl dont want to do shit the simple way n let bygons b bygones unfortunately my race crackas whiteies r wat ever u want to call us hav fucked up a lot of shit for others we let the slaves go n now native americans can take our $$ n casinos SO GET OVA IT

fuck yeh

last night was one of the best nights of my life.
i got totally wasted,seen some boobs,but still maintained to be faithful. that shit should get all my trust back cuz i had the chance and the chick was FINE but didnt
yeh niggaz!!!!

what is it wit people?
if a nigga call another nigga,nigga..its all cool,but if a white person call a nigga,nigga..theys a fight!
if a white person call another white person call another white person cracker,its cool,but if a nigga call them cracker..theys a fight.

hey mags were u showing your sexy legs to get help lol
and yea u were in p!nkstralia ,u were driving on the fucking left side of the road ,,,which is RIGHT Sticking out tongue

anna u shudda seen me this morning seen me this morning driving i thot i was gonna get hit damn car dies n middle of fuckin road i was pullin som dukes of hazzard shit LOL cud ya see me drivin my car on wrong side of road like u fuckers

YAAAAYYY TWIN IM SOO HAPPY DONT FORGET THE FUCKIN CAMERA sorry my broom sitck s fucked like my car atm so i cant fly ova there n see ya baby hot nerd girl

Ahhhh foooooook, crapping my fuckin pants hahahaha and can't bloody sleep Smiling

Mags what the fuck is wrong? haha i fucken dreamt about u and ur car last nite,,,, u were doing some funny shit to make it keep going and it was in P!nkstralia!!

I KNEW U DICKHEADS WUD DO THIS YA DONT CARE BOUT ME R THE FACT THAT MY CAR S STILL FUCK>ED UP I BARELY MADE IT BACK TO HOUSE THIS MORNING N ALL U GAVE A SHIT ABOUT WAS WAT U WANTED I KNEW U WUD EXPECT ME TO DO WAT U WERE SUPPOSED TO DO BUT GUESS WAT IM NOT FUCKIN DOING IT

FUCK FUCK FUCK IM TIRED OF THIS SHIT

the same fuck here, but no fuckin chocolate !!!! as a fuckin young dickhead i could eat everything i wanted and i always was so fucking thin, but these motherfucking days r over now, that sucks ...-WHAT A FUCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+++I don't feel like coming down, no I don't
I don't feel like hiding out, so I won't
I can't turn the volume down, so I sit here in this
Chaos and piss ++++

fuck i wish i was skinny,,,, i would eat and eat and eat,,, fucking chocolate and icecream and biscuits and chips all the time fuck

FUCK ME IM SO FUCKING TIRED Smiling

remember the triangle
dr doris the living legend
pinkrawks/dippo can get bent but i love poepy/dipclit

fucking new medication is fucking up my emotions an messing with my fucking head Sad
i hope one day to never have to take another fucking pill in my life!!

''Picture the dream - battle through the bad''

TWWWIIIIIIINNNN OMFG ITS BEEN TOO FUCKIN LONG WEN R WE GONNA CATCH UP I MISS YA TORTURING THE SHIT OUTTA MEEE Sad IM SOOOO EXCITED 4 YA HAVING A HOT NERD GIRL

YAAAY YAAAY FUCKIN YAAYYY

i'm as bored as a fookin hippo stuck in a fookin catflap. I don't like sundays, they are fuckin crap. Hurry the fook up wednesday damnit Sticking out tongue

fucking dickheads ok have ya party but clean up ya mess afterwards,,,dont go fucking leaving bottles all over my naturestrip and my front yard!!

play sum fuckin opera real loud AND WHERES THE FUCKING JAR OF COFFEE WTF

remember the triangle
dr doris the living legend
pinkrawks/dippo can get bent but i love poepy/dipclit

FUCK THE TEENAGERS ACROSS THE ROAD ARE HAVING A PARTY TONITE,,,, FUCK I WANNA GO TO BED BUT THEY'RE TOO NOISY,,,BLOODY HELL

OMFG DONT EAT THA CHILI TWIN FOR THE LOVE OF THA GODDESS DONT at least not till ya water has broke n ya in room eat it for a snack Sticking out tongue hahaha anna thats funny had it n shower

hey fluffy i take it u are trying to bring on the baby,,,, well eating fucking chilli is supposed to work,,,, it worked for my sister,,,,,, maybe it worked to well,, she didnt have time to go to the fucken hospital,, she had the baby in the shower lol

IM BACK AT FUCKIN WORK 2 DAY AYYAYAYAYAYYAYAY THE FUCK YEAH Smiling

remember the triangle
dr doris the living legend
pinkrawks/dippo can get bent but i love poepy/dipclit

fuck shit fuck fuck fuck

have fun cleaning!! i do not have a facebook,but maybe i will create one.ive thought about it before but never got around to it..gots to much work and school..wish life was as easy as it was when i was like 12. nearly 18 now and it sucks to hafta pay a phone bill and buy gas for da car..when i was younger i always said i cant waite until i turn 18 and now im like fuck.....wish i was 12 again

sorry cumtmouth cant stay n chat i gotta go clean my fuckin kitchen i left u som advise n ya forum for ya and if ur on facebook my full name s maghann owens look me up n send a request Smiling

guess u off line now..damn i misss my lover..shes such a fuck face.
i miss the fighting!
boredom+nichole=insanity

i guess im truely fucked
in the head,in the bed..till im dead.wanna break this fuckin pencil cuz the led is dull,its a bunch of bull shit,ive bout forgot how to spit.probation sucks balls because i cant get lit.im 'bout to throw s***,punch the fuckin wall.

wow! ratteling around talking to myself..haha

fuck yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!

so what up...im so fucking bored

well well cunt mouth welcome to the p!nk family Smiling always love having new ppl on here to abuse the shit out of dont let anna fool ya that she knows more cuz im tha bitch who had to teach her how to fuckin swear

fuck
fuck

i love this place!
everyone is ass holes,its great!
it makes me happy!

maybe thats why i miss my girl so bad cuz i beat the s*** out of her and she beat the s*** out of me..
happy for the first time in awhile..

OLD WIVES TALES ARE A LOAD OF BULLSHIT, HOT CURRIES GIVE YA FUCKIN HEART BURN, BATHING IN CLARY SAGE OIL MAKES YA SMELL LIKE AN OLD WOMAN HAHAHA, WASHING FLOORS ON MY HANDS AND FREAKIN KNEES MAKES ME FEEL OLD WHEN I CAN'T GET BACK UP OFF THE DAMN FLOOR HAHAHA AND USING AND ABUSING STU DON'T TWATTING WORK EITHER Sticking out tongue
AND AFTER ALL THAT I'M FUCKING KNACKERED AND UNCOMFY AND COULD SLEEP FOR ENGLAND.

ya want another fucking beating do ya Sticking out tongue

get fucked anna Sticking out tongue oi cum and play with me LOSER Sticking out tongue im waiting lol Smiling

remember the triangle
dr doris the living legend
pinkrawks/dippo can get bent but i love poepy/dipclit

bullshit u dont need all that shit to swear Sticking out tongue
eg to write fuck do like this ,,, f u < e m > c k ,,, but dont leave spaces,,, Sticking out tongue
fuck i been here less but i know moore Sticking out tongue

oi cuntmouth opps i mean cotton mouth wat ya have 2 do is eg ...... fu ck with this between the letters fu and ck ok u got it so should look like this fu < em > EM ck < EM > type that but no spaces ok fuck me dead ya a dumb fuckin shit but i like yas Smiling

remember the triangle
dr doris the living legend
pinkrawks/dippo can get bent but i love poepy/dipclit

fukkd n da head

you all are so fantasticly nice! YEP! i think i got it but ya never know.i was born with a dikk in my brain.yeh,fuck